Algemene informatie over cursussen

Er wordt bij K.V.N. getraind op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, zaterdag en zondag. Trainingen gaan vrijwel altijd door, met uitzondering op feestdagen. Het is meestal niet mogelijk om afgelaste of vervallen trainingen later alsnog te laten plaatsvinden.

Voor Ringtraining en Sportief blijven bewegen blijft de inschrijving open zolang er ruimte is voor nieuwe cursisten.

In de zomer en winter start er bij voldoende belangstelling ook een Puppytrainings groep.

Balance en coördinatie wordt bij bij K.V.N. gegeven door Dogs in Balance. Zij verzorgen ook de inschrijving, die loopt dus niet via het inschrijfformulier van K.V.N..

Voor plaatsing zijn een aantal regels afgesproken. U kunt deze regels hier downloaden. Een (ook tijdige) inschrijving en betaling is helaas geen garantie voor een plek! Voor de wedstrijdgroepen geldt dat inschrijving alleen mogelijk is op uitnodiging.

Let er op dat u een bevestiging krijgt van uw online inschrijving.
Zo niet neem dan beslist even contact op met ledenadministratie@kvnieuwegein.nl.

Op de Inschrijfpagina, staat het cursusrooster 2019-I
Het rooster toont alle geplande cursussen, ook die waar niet meer of nog niet op kan worden ingeschreven.
Onder de status staat vermeld of er ingeschreven kan worden op de cursus. Afhankelijk van het aantal inschrijvingen kan het voorkomen dat een cursus niet op alle aangegeven dagen geven wordt.